Sympatyczny łoś Piątuś pływa w jeziorze i biega po lesie, każdego dnia ciesząc się i doskonaląc w tym, w czym jest dobry i zawsze da radę! To główny motyw nowej animacji Piątnicy, promującej jogurty Piątuś. Kampania według konceptu Plej startuje 18 października i potrwa do 23 listopada.

Piątuś to jogurt o naturalnym składzie i niskiej zawartości cukru, stworzony specjalnie dla dzieci. Jest to także imię pogodnego łosia, który żyje w naturalnym piątnickim środowisku ze swoimi przyjaciółmi i ma coś ważnego do przekazania wszystkim dzieciom oraz ich rodzicom. Łosie, mimo że może niezbyt zgrabnie biegają, znakomicie dają sobie radę na bagnach i w śniegu oraz świetnie pływają i nurkują. Podobnie jest z ludźmi: nikt nie jest najlepszy we wszystkim, ale każdy ma coś, w czymś jest dobry. Zamiast przejmować się niepowodzeniami, warto próbować nowych rzeczy, znaleźć coś dla siebie i to rozwijać.
Spoty z łosiem Piątusiem od 18 października będzie można zobaczyć w telewizji oraz jako pre-rolle na Youtube, a od 11 listopada także w kinach w całej Polsce. Kampania obejmuje również social media oraz współpracę z influencerami.
Dodatkowo, na opakowaniach serka pojawiły się nowe owijki z tekstem piosenki z animacji oraz Piątusiem do kolorowania.
Plej odpowiada za koncept i realizację kampanii ATL, komunikację w social mediach i współpracę z influencerami, a także pomysł oraz realizację animacji we współpracy z BrosFX. Agencja stworzyła także Piątusiową piosenkę (konsultacja muzyczna: Sirens, kompozytor: Paweł Skorupka, tekst: Bartek Fabiszewski z Plej). Strategicznie projekt wspierał Melting Pot, a za zakup mediów odpowiada FiveMedia.